КТБ АД ПРОВЕДЕ ТУРНИР ПО БОУЛИНГ ПОД МОТОТО: „ПОБЕДАТА НИ Е СКЪПА! ВРЕМЕТО ЗАЕДНО – ОЩЕ ПОВЕЧЕ!“
На 8 февруари 2014 г. Корпоративна търговска банка АД организира за втори път турнир по боулинг за своите служители под формата на тимбилдинг инициатива. Този път мотото гласеше: „Победата ни е скъпа! Времето заедно - още повече!". Служителите споделиха почивния си ден, като станаха част от събитието и изживяха мигове, изпълнени с много положителни емоции. Надпреварата даде възможност на участниците да се откъснат от финансовата сфера и да покажат своята мотивация, качества и умения на боулинг пистите в името на успеха на своя отбор.
Състезанието изигра ролята и на „квалификации" за предстоящия междубанков турнир по боулинг, който се провежда всяка година в края на месец март в зимния курорт Банско. В тимбилдинга на КТБ АД взеха участие осем отбора - „AD HOC", „Пряк свободен удар", „Дрибъл", „Златен сет", „Летящ диск", „Оли", „Рекорд" и „Nota Bene", с по пет участници всеки.
Наименованията на отборите донесоха допълнителна мотивация за участниците. Състезанието протече в три кръга, като на финала останаха трите отбора, постигнали най-добри резултати - „AD HOC", „Пряк свободен удар" и „Златен сет". Победата и златните медали отидоха при „златните страйкове" на отбор „Златен сет" с капитан Александър Драговчев. Стоян Петров, участник в отбора победител, завоюва поощрителната награда за „Участник с най-много точки в една игра".
Борбата за второ и трето място беше оспорвана и на финала среброто спечелиха „Пряк свободен удар" с капитан Огнян Попов. Те бяха и тези, които заслужиха поощрителната награда за „Най-емоционален отбор", предвид факта, че успяха умело да съчетаят резултатната екипна игра, подправена с големи дози добро настроение и нестихващ ентусиазъм. Не по-малко емоционална и колективна игра показаха и носителите на бронзови медали - „AD HOC" с капитан Николета Кавакова.
За доброто настроение и високите постижения имаше голям принос и многобройната публика, която подкрепяше своите колеги. Поощрителната награда за „Най-подкрепяща публика" беше връчена на Лили Турос, представител на деловодството на КТБ АД, и „капитан" на най-гласовитата агитка.
Водена от разбирането, че стремежът към високи постижения води до успехи в бизнеса, Корпоративна търговска банка АД продължава традицията да изненадва своите служители с предизвикателства, в които да се справят заедно и да изграждат пълноценни, сплотени екипи.